The SIMS 4

Äntligen är det här :D 
 
 
Får nu se hur detta spel är, antingen super bra (bättre än de andra) eller likvärdigt, man vill ju inte att ett spel är sämre så att säga. Men idag är release datumet i Sverige, i USA och många andra länder har de kunnat spela redan i två dagar. Jag både lägtar å inte tills jag sitter och startar upp det första gången. Det har funnits en demo till skapa-en-sim ett tag ute, har testat men det är inte samma sak som att spela på riktigt då man bara kan skapa en sim. Ska gå och hämta ut mitt spel om en stund.... :D
Kommer förhoppningsvis inte bli för mycket spelande på dagarna måste ju plugga och skriva ex-jobbet. ;)
 
Är det någon av mina läsare som ska införskaffa spelet? Eller kanske varit och hämtat redan?
 
 


Kommentarer
Amanda [SPONTAN]

Vad roligt!

2014-09-07 @ 17:23:50
URL: http://spontan.blogg.se
Julia Müller-Sandvik

Kuul :D

2014-09-24 @ 07:36:45
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0