Tiden räcker inte till.

Ja ni märker ju hur långt det är emellan jag skriver nu för tiden. Jag har sällan tid att skriva när jag känner för att skriva och när jag har tid så har jag inte lust eller så vet jag inte vad jag ska skriva.
 
Det som hänt sedan sist är inte så mycket faktiskt. Jag har jobbat, jobbat å jobbat. Tillbringade förra helgen med några vänner och spelade brädspel och åt gott. Denna helg har bara runnit iväg, har egentligen inte gjort något. 
 
Idag köpte jag dock ett par ordentliga löparskor, nu står löpning högt på listan över saker som ska göras. Maten går riktigt bra just nu, men träningen ska jag komma igång med. Både styrka och kondition. Hittills har jag allt som allt gått ner ca 3,5 kg. Vilket är mer än vad jag hoppades på för tre veckor sedan jag fick idéen att börja. Den senaste veckan har det bara varit LCHF och inte 5:2 samtidigt. Så ingen svält utan äta tills man blir mätt men då tänka på vad man stoppar i sig. Håller alla tummar och tår att det ska fortsätta i samma riktning fortsättningsvis, alltså neråt. Blev även en promenad för att testa skorna och gå in de lite. Tidigare under dagen blev det att se Vasaloppet. 
 
Nu lite bilder från veckan. 
 
Nya skorna efter en promenad :D Sköna, även om mina fötter måste vänja sig att gå rätt. De var ingen vacker syn när jag gick på löpbandet för att se vilka slagsskor jag borde ha...
 
Vasaloppet och även tavlorna som hänger ovanför tvn... Japp Tvn ser liten ut även om den är 40".
 
I torsdags var det utklädningsdag på jobbet så självfallet klädde jag ut mig. 
 
Åååå sist men inte minst... Super kul var det....
Fick paket uppifrån norr, där det låg de tröjor jag beställt samt en present där dessa fantastiska muggar låg och väntade. Får tacka P så hemskt mycket åter igen, super glad för dessa. De fungerar utmärkt också. 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0