Beslut!

Nu har ett beslut tagits som borde ha tagits för länge sedan. Nu eller rättare sagt på måndag börjar mitt nya mer hälsosamma liv. Det blir till en början 5:2 "diet" med lchf inslag under de fem dagarna och då halvfasta de andra två. Träning i första hand blir genom promenader och ev. lättare styrka hemma. Kommer bli en omställning med sportlov är perfekt för det. 
 
Ni kommer antagligen få följa denna resa förhoppningen är att jag redan på söndag ska mäta och väga och då ev skriva in det här också. Får se hur jag klarar det psykiskt då jag redan inte mår riktigt bra av vetskapen om hur läget ser ut. 
 
En bild tagen för inte allt så länge sedan kanske tre veckor sedan max. 
 
Snart börjar resan mot ett lättare liv. :)
 
//puss och kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0