Adjö???

Jag blir sämre och sämre på att skriva inlägg. Det blir längre i mellan än vanligt. Visserligen kommer det ett inlägg i veckan ungefär med den bild jag tagit till Vi plåtar låtar 2015 men det är allt. Jag funderar därför att lägga ner bloggningen för ett tag för jag vet inte vad jag ska skriva. Det händer hela tiden saker i mitt liv, men allt vill jag inte skriva om. 
 
Vill ni få läsare att jag fortsätter att skriva får ni gärna ge tips och idéer på saker jag kan skriva om. Eller listor jag kan göra osv. Säg till om ni vill jag fortsätter annars kommer det knappt komma inlägg ett bra tag framöver. Kommer då antagligen ett hejdå inlägg, men detta inlägg är inte det utan jag vill veta om jag ska fortsätta eller ej.
 
 
Puss och Kram Jasmine


Kommentarer
Julia Müller-Sandvik

Måste det vara antingen eller då? Jag tycker du ska spara bloggen tills du faktiskt har lust att skriva igen :D

Svar: Jag har inte tänkt tagit bort den. Men kommer nog bli att jag inte skriver på ett tag. Hoppas få inspiration till att skriva snart igen.
Jasmine

2015-02-03 @ 07:17:49
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0