Köpenhamn

Igår var jag iväg till Köpenhamn riktigt roligt var det. Så skönt det är med sportlov, jag kan använda tiden till att ta det lugnt och ha kul. Det blev fyra museum, promenera till lilla havsfrun som inte var en liten promenad, in på lego butiken och se alla fantastiska lego de hade jag ville ha hela butiken. Var även in på Disney butiken och Build a bear. Blev inte mycket handlat av mig utan blev ett vykort, en kylskåpsmagnet och en nalle.

Kunde inte tro det igår men blev ca 20.000 steg allt som allt igår helt fantastiskt. Trodde inte det skulle bli så många, men det är bra. 

Nallen jag köpte på Build a bear. Om ni inte vet vad det är sök på nätet. 

Svårt att tro men tavlan är gjord med nagellack. 

Lilla havsfrun

Nyhamn uppbyggd i lego fanns i butiken. 

De hade en vägg med olika luckor i regnbågens färger på en vägg som var uppställd runt en byggarbetsplats där man fick skriva och kunde öppna och stänga dessa luckor. Då jag inte tänkte Geocacha under dagen så skrev jag om inte annat mitt cache namn på väggen i en av luckorna. 

//Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0