Goddag

Goddag alla läsare idag vaknade jag 07:45, ca 15-30 minuter senare än vad jag vaknar nu för tiden... Alltså blev det en väldigt kort sovmorgon denna morgon. Man får dock se till de fördelar som finns med det. Jag har ätit frukost och då gjorde jag fylld paprika med tacoköttfärs och ost. Jag har sätt ca ett och ett halvt avsnitt av Arrow, börjat med tvätten och alldeles precis kom jag in efter en promenad i det blåsiga Kalmar, var inte beredd på att det skulle blåsa men men... 
 
Nu ska jag alldeles snart fixa med tvätten och sedan köra igång med städning, lägenheten eller iaf förrådet ska jag fixa så det ser någorlunda ut iaf...
 
I veckan har jag jobbat som vanligt, lägger till lite bilder från veckan som varit.
Saker jag fått av mina elever vid olika tillfällen, alla ser väll att det är Snobben som är gjord i papper?
 
ÖLAND blev det en tur till i måndags. Även en fantastisk promenad blev det väl framme.
 
Jag tecknade lite på tavlan när jag ändå väntade på eleverna, var ca 10 minuter mellan lektionerna så jag hade lite tid.
 
Buss tur igår från stan hem, då mina andra hälft har bilnappat min bil över helgen. 
 
Arrow till kvälls tv igår kväll innan jag somnade.
 
 


Kommentarer
Julia Müller-Sandvik

härligt att hinna med så mycket :D

2015-04-13 @ 07:10:59
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0