Halvfasta

Då har jag överlevt min första dag med halvfasta, den bestod till större delen av olika shakes för att underlätta såhär i början av 5:2 dieten. Längre fram kommer det bli vanlig mat under faste dagarna också men för att ta bort momentet att behöva räkna på olika matvaror blev det såhär denna gång. Nu till kvällsmålet blev det istället för shake en smoothie gjort på frysta bär och banan + lite hasselnötsmjölk eller om det var någon annan mjölk osäker nu. 
 
Jag har i alla fall överlevt, dock varit hungrig under dagen. Men det hör väll till antar jag när jag får i mig ca 500-550 kval. 
 
Ni får ursäkta att det just nu bara blivit prat om dieter och sådant de senaste dagarna. Jag ska försöka tänka ut hur jag ska lägga upp bloggen och vad ni ska få läsa om. Min resa med viktnedgång kommer att vara men vad mer, tråkigt att bara läsa om dieter hela tiden. Är ju ändå en blogg om mig och mitt liv inte bara en del av mitt liv. 
 
De tankar jag har just nu är typ; veckans filmtips/serietips; recept av olika slag både nyttiga å onyttiga. Har några godbitar som jag kan dela med mig av. Har du några förslag? Hör då av dig med en kommentar så får jag se vad ni vill läsa om. 
 
//Puss och kram Jasmine
 
PS. Här om dagen så såg jag denna film har man inte sätt den då är det dags.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0