Bloggutmanin 365 vecka 27 - Födelsedag

VECKA 27 - FÖDELSEDAG

 

181. Längtar du tills du fyller år?

Ja det gör jag, det gör jag alltid egentligen vet jag inte varför då födelsedagen ofta inte blir något speciellt firat (ofta en annan dag som blir firande dagen). Men födelsedagen är ändå något speciellt.

 

182. Är du nöjd med den månad du är född i?

Ja det är jag, vackra september. Hösten närmar sig eller är i full gång, träden är vackra, man kan krypa upp i soffan med filt och en kopp te :)

 

183. Hur brukar du fira din födelsedag?

Själva födelsedagen brukar jag bjuda några vänner på fika ev familjen, beror på var jag är. I år får vi se vad som händer, inga planer.

 

184. Om du inte fick några paket på din födelsedag, hur skulle du känna då?

Jag vet inte har aldrig tänkt på det. Men paket är inte allt, att jag har andra människor runt om kring mig gör mig lycklig också.

 

185. Länka något du vill ha i födelsedagspresent

I år önskar jag mig inget speciellt faktiskt, allt jag vill ha är för dyrt. Men skulle inte säga nej till en.

Pilbåge :)

Eller ett presentkort någonstans där jag kan köpa grejer till lägenheten.

 

186. Hiss & Diss – Födelsedagar

Hiss:

*Ett år äldre (nej jag har ingen åldersnoja än)

*Jag får många grattis hälsningar

*En dag jag ofta får spendera hur jag vill, beroende på om jag har skola eller ej.

*FIKA (TÅRTA????)

 

Diss:

*Tyvärr får inte alla uppleva födelsedagar på trevligt vis.

 

187. 5 godsaker du brukar bjuda på din födelsedag

Om vi ser till den senaste (det är så olika varje år).

 

1.Tårta

2.Kaffe

3.Te

4.Kakor

5.Saft

 

Kommer inte riktigt ihåg vad mer jag bjöd på. Vet den vackra tårtan i alla fall :D Som var super god. Fylld av choklad enbart choklad :D

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0