1:a September

Då var det första september och jag börjar idag med mitt examensarbete på riktigt, alltså skolan börjar igen. Kommer kännas konstigt att det inte kommer vara föreläsningar flera gånger i veckan, flera olika uppgifter som ska göras osv. Det är självstudier mestadels, bara läsa läsa, läsa och skriva, skriva och skriva. Det kommer bli ett halvår mestadels framför datorn, få se hur detta går. Antagligen bara bra. 
 
Vad hände i augusti då? Vi tar det i lite bilder, även om jag inte har så många bilder.
Detta är bara en del, jag har tyvärr inga fler bilder från denna period. Vill ni se bilderna större klicka på de så blir de större :)
 
Nu ska jag ta det lugnt fram tills skolan börjar, ha en riktigt bra dag och hoppas september blir riktigt bra nu :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0