Sova

Jag borde verkligen sova nu ska upp i tid imorgon men som vanligt kan jag inte sova. Är trött å som sagt borde sova. Har lagt mig i sängen å gör ett försök, ligger å vrider å vänder på mig en lång stund innan jag inser att sova var inte det jag skulle göra just nu. Så istället pillar jag på telefonen en stund som jag inte borde göra när jag ska försöka sova. 

Hoppas jag får somna innan klockan slår tolv i alla fal. Jag ska göra ett försök med spikmattan det brukar fungera finfint. Men vi får se om det gör det denna gång eller inge. 

Så natti natt sov så gott. 

Har ni tips på saker man kan göra för att somna lättare så skriv de i kommentarerna. :) 

//Puss och kram den trötte men sömnlöse Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0