Runt 11-12??

295. Hur gammal var du och vilket år fick du internet hemma för första gången?

Hm, bra fråga… Undra när Kamrat och Lunarstorm var som populärast. Jag skulle tippa på att det var runt 2001 och 2002 som jag fick internet hemma. Då det var i samband med att Lunarstorm fick pro som jag hade internet hemma. Men jag är väldigt osäker, vi hade i alla fall internet på gammalt hederligt sätt där man sitter och väntar att internet ska starta i typ en kvart å sen kunde man vara ute en 15-30 min just för annars så kostade det för mycket och ville föräldrarna prata i telefonen kunde de det inte under tiden.

Internet för mig blev mer populärt när jag började på gymnasiet 2007 då jag hade mitt eget internet som inte tog så lång tid att få fart på... Men segt var det ändå... Mobilt bredband yey... Eller kanske NEYY!!

 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0