Lördagskväll

Godkväll! Lördag idag och jag sitter i soffan och kollar på film och äter Ben and Jerrys Half Baked. Inte ofta jag kollar på film som går på tvn. Utan jag brukar sitta å kolla via Netflix eller att jag ser något jag har i bokhyllan. 

Sällan jag sitter i soffan och kollar också brukar kolla via datorn vid arbetsbordet.  Brukar bli en serie eller film om dagen. Till middagen blir det för visso oftast Sons of Anarchy vid tvn men det är ändå via datorn. 

Nu börjar filmen igen, det är Sometging Borrowed på tv 4 nu. Jag ska se vidare på denna. 

Ni får ha en bea kväll. Kramar


Kommentarer
Julia Müller-Sandvik

jag ser nästan bara film på TV:n, men det är för att jag kopplat netflix till TV:n :P

2014-10-12 @ 11:48:08
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0