Inget internet panik??

296. Om internet skulle försvinna (inte bara för dig utan för alla) och aldrig mer komma tillbaka, hur skulle ditt liv förändras?

Jag hade fått slå upp i ordböcker igen… Jag hade blivit bänkad framför tvn oftare, men hade också antagligen fått mer gjort på dagarna om jag inte hade internet. Det skulle bli en förändring både till det bättre och det sämre. Vi får hoppas att det aldrig händer, eller att det händer för några veckor… Hm undra hur allt skulle gå med skola och så vidare då deras verksamheter bygger på att internet fungerar. Ja ni hörde skolan är beroende av internet, annars kommer inte eleverna åt uppgifterna de ska göra, de skrivs sällan ut på papper längre. 

 

Hade det blivit mer pysslat utan internet?? ANTAGLIGEN!!! (Bild från mitt examensarbete, denna bild kanske blir med men kanske inte heller...)

 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0