Firefly

Jag forstätter med att rekommendera  något att se. Denna gång är det en serie som aldrig egentligen blev avslutad utan den blev bara en halv säsong, men det kom en film som knöt ihop säcken en aning... Man skulle kunna kalla den Sci-fi/vilda västern på samma gång i en bra blandning...
 
Vilken serie är det jag nu tänker på då??
 
 
Det är kanske inte den mest smickrade trailern som jag sätt, men har man sätt ett avsnitt eller två är man fast. Jag har sätt serien minst två gånger och filmen än...
 
Alltså FIREFLY är grymt bra... Även filmen som kom senare Serenity. Även brädspelet är super kul, hoppas att det kommande online spelet blir lika grymt :)
 
Jag kollar via Netflix, där de har serien i den rätta ordningen som de var tänkt från början, USA valde att blanda avsnitten helt och hållet när den gick på tv...
 
Ni får ha en bra serie höst :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0