The Body Shop Julkalender.

328. Brukar du köpa/få/vilja ha någon slags julkalender?

Det beror lite från år till år. De senaste åren har jag inte haft en julkalender, men har tänkt tanken flera år att köpa en. Det kommer inte bli någon i år heller som det ser ut. Men lika glad är jag för det. Men vänta nu… Jag hade en julkalender iår… Men jag öppnade den under november istället. Jag köpte i slutet av oktober en julkalender från The Body Shop och valde att öppna den en lucka per dag i november istället. Runt den 17 november orkade jag inte vänta längre och öppnade resterande luckor. Å ja jag är väldigt glad över vad som var i kalendern :) Men kan inte ta bild på detta då det skulle göra att de som köpt en kalender kan få se vad som finns i den. Kan komma en bild på allt efter jul. Antagligen när det har blivit inplockat i badrumsskåpet.

Såhär såg min kalender ut när den köptes.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0