Bloggutmaning 365 vecka 15 - bloggvärlden

VECKA 15 - BLOGGVÄRLDEN

097. Varför läser du bloggar?

För jag tycker det är intressant att se vad andra människor gör. Men läser mest bloggar som är inriktade på antingen bakning eller träning. Å ja dessa två teman säger emot varandra väldigt mycket men de är sanningen.

098. Borde det finnas en åldersgräns för att blogga?

Nej, men jag tycker att man som förälder ska veta att sitt barn bloggar. Man behöver inte hålla koll men det är bra om man som förälder vet. Bara vetskapen kan göra så att en förälder mår bättre.

099. Har du skaffat någon ny vänskap tack vare att du bloggar?

Ja det skulle jag säga, även om det bara är vänner jag skriver med via kommentarer så blir det en slags vänskap J Det känns som att man lär känna de bloggar man läser.

100. Om du fick ändra en sak med bloggvärlden, vad skulle det vara?

Skulle göra så att det inte finns nätmobbning.

101. Länka en blogg som är olik din men som du gillar

Den mest olika måste vara:

Philip: http://ptphilip.se

102. Hiss & Diss – Bloggvärlden

Hiss

*Får veta vad sina vänner gör om dagarna även om man inte är på plats och kan uppleva det med dem

*Tips och inspiration

Diss

*Nätmobbing

*Elaka kommentarer

103. 5 tips för en bättre blogg

Nu kan jag inte tycka att jag har en riktigt bra blogg, men jag skulle vilja ha detta i min också. Eller att jag sätt på andra bloggar och gillat

*Recept på det man lagar och lägger ut bild på

*Tips

*Vardagsbilder inte bara till fixade och super fina

Blev bara tre tips.

 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0