Natti natt

Nu mina kära vänner ska jag säga godnatt. Klockan är egentligen inte mycket men detta är min normala tid att gå och lägga mig. Ibland blir det att ligga och se serie innan jag somnar, ibland så läser jag en bok, det kan också hända att jag ligger på spikmattan en stund för att varva ner och kunna somna. Idag blir det inget av de, jag ska bara lägga ner huvudet på huvudkudden. 

Idag har inte allt för mycket hänt, pluggat, pratat med handledare, hämtat biobiljetter :) film med P. Samt att jag fick ett vackert guldkuvert på
Posten. Vilket innehöll mitt nya guldmedlemskort från bioklubben :) så fint. 

Men nu sova. Natti natt allihopa. 

Vilken är er aktivitet just innan ni sover?

// Puss och kram Jasmine 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0