Livet sedan sist.

Idag eller i veckan(få se hur mycket tid jag har idag), ska jag ta itu med bloggen så jag hinner i fatt med bloggutmaningarna samt att jag ska försöka fixa lite med designen. Jag saknar bloggen för mycket för att helt och hållet lägga ner den. 
 
Hittills mellan jag inte skrivit har detta hänt (de jag tagit bild på om inte annat):
 
Soppa till middag, den var över och underkokt tyvärr, bättre lycka nästa gång kände vi.
 
Jag har läst kurslitteratur, ganska intressant faktiskt :)
 
Jag har lagat mat, denna gång blev det pommes och hamburgare har jag för mig, annars kyckling.
 
Fruktsallad :D Har blivit mitt godis, eller iaf det söta. Försöker att äta så lite godis, fika osv som möjligt lite hälsosam vill jag bli.
 
Det har varit några helt fantastiska dagar ute. Dock verkar vintern vara tillbaka nu med snö och kyla :(
 
I helgen hade jag A på besök :) Såååååå trevligt och mysigt längtar redan tills nästa gång.
 
Vill ni jag skriver om något spec i bloggen säg bara till. :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0