Café Göteborg

Dagen började med att skriva på uppsatsen och slutade hemma framför tvn och filmen Cloud Atlas. 

Jag fick en hel del skrivet på uppsatsen vet dock inte om de blev bra eller om jag mest svamlade. Innan lunch bestämde jag och P att vi skulle gå en promenad och cacha lite på vägen. Och det blev lite New super Mario bros Wii innan lunch också då vi var på värld två banan innan slottet. Så vi tänkte att vi behövde försöka oss på den. 

Efter lunchen klädde vi på oss ytterkläder och började gå. Vi tog en cache utanför konstnärligt campus första gången jag faktiskt går förbi där sedan de blev klara :) riktigt fint :) 

Och när vi var på väg hem så funderade vi vad vi skulle göra hemma och kom överens om att det skulle bli en fika som belöning. När vi gick där såg vi café Göteborg som ingen av oss hade besökt än. Och bestämde oss för att göra ett besök. Jag förstå verkligen varför så många gillar detta café. Det är mysigt, gott fika (glassen jag tog i kylan var iaf god). Vi spelade både Yatzy och kort också som man fick låna :) 

Min glass till vänster, Ps till höger :)

// Puss och kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0