Bloggutmaning 365 #30

Dagens fråga: Om du bara fick välja ett socialt medium att vara på, vilket skulle det bli?
 
En svårt fråga får jag säga. Jag velar mellan Instagram, Bloggen och Facebook. På alla tre kan jag förmedla vad jag har gjort och vad jag ska göra. Facebook håller man kontakten med de man i vanliga fall inte pratar med så ofta. Instagram ser man vad sina vänner gör. Bloggen kan jag förmedla det jag ska göra, vad jag gjort och vad jag vill göra. De flesta jag känner har inte en blogg, om jag skulle enbart vålja blogg så skulle jag missa mycket som händer för mina vänner. Det är ett svårt beslut, jag skulle vilja att min blogg blir större än den är, att jag kan ta hand om den på ett annat sätt än idag. 
 
Men just på grund av att kunna hålla kontakt med släkt och vänner får jag välja Facebook, med ett tyvärr. Det är enklare att hålla kontakten som blir det avgörande. Jag hoppas verkligen inte att jag måste välja på riktigt en dag. Jag hade då suttit och gjort listor med positiva och negativa saker. Och antagligen kommit fram till att jag klarar mig utan Instagram, Facebook och bloggen, men jag vill inte klara mig utan de.
 

Hoppas ni alla får en bra dag och helg. Jag kan inte lova att jag kommer ihåg att lägga upp ett inlägg om dagen från och med nu och några dagar framåt. Det händer rätt mycket nu i några dagar. Men ska göra mitt bästa :) Kanske fixar så jag har inlägg som publiceras varje dag. Men inte bestämt mig.
 
 


Kommentarer
Ida ☯ the sky under the sea

Jag skulle valt bloggen, eller tumblr. Visst skulle man sakna att se vad de man känner gör, men jag klarade mig ju innan Facebook och Instagram :)

Svar: Innan Facebook och instagram hade jag bara Lunarstorm och kamrat så jag skulle klara mig utan Facebook och så. Men då hade jag antagligen aldrig varit på nätet. För blogg har jag börjat med senare.
Jasmine

2014-01-30 @ 16:12:07
URL: http://theskyunderthesea.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0