Bloggutmaning 365 #12

Dagens fråga/uppmanande: 5 leksaker du tyckte extra mycket om som barn
 
1. BARBIE - jag hade/har säkert tio stycken, hade ett hus, en bil om jag inte miss minner mig och en Ken :D
2. TMNT - Min storebror hade ett gäng, som jag å en vän på den tiden lekte med ibland.. När min bror var för stor för att leka med de.
3. Mina nallar, även om de mest var för prydnadens skull och mysandes skull så var de mina :)
4. Hästarna jag hade, hade stora å små plast hästar som jag tvingade mina Barbies att rida på ;)
5. Lego och klossar på dagis/fritids. Lekte inte med så mycket vad jag minns när jag var liten.
 

 
Två veckor av denna bloggutmaning har gått. Tiden går fort när man har roligt. Nu i nästa vecka kommer temat jag lite väntat på FILM, jag har alltid älskat film. Få se om jag kan klara att svara på frågorna som kommer. Antagligen men med beslutsångest om det kommer till favorit film.
 
Hittills har dessa två veckor kännt som det gått fort, 12 dagar av det nya året har passerat och det känns som två dagar. Eller två månader beror på hur man ser på det.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0