Blogga, blogga, blooggaaa

Hej nu har jag tid för bloggen igen. Eller tid och tid, jag har mer fritid igen, nu när gästerna åkt hem. Det har varit allt från "lugna" filmkvällar till att vi kastat massa snö på varandra alla fyra. Kan tillägga att en av de två gästerna var en 5,5 åring. Där av massa snö kastning osv. På kvällarna när detta barn sov så spelade vi Ticket to ride, som blev lite av en tradition på kvällarna. 
 
Nu ska jag försöka komma ikapp med alla bloggutmanings inlägg. De kommer att komma lite sporadiskt de kommande två veckorna. Men jag kommer ändå fortsätta på denna veckas inlägg så jag inte kommer mer efter. Skola och blogg har fått komma på efterkälken nu dessa dagar när det varit besök här, just för att det har varit så mycket från morgon till sängdags. Har gjort den skola som verkligen behövts.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0