Utvärdera denna 365dagarsutmaning!

365. Utvärdera denna 356dagarsutmaning! (Hur gick det, vad var svårast, roligast, tankar mm)

Det har gått bra, jag har svarat på nästan alla frågor, vet att det var någon fråga jag inte valde att svara på, men kommer inte ihåg nu vilken/vilka.

Svårast är att skriva 5 saker om något speciellt ämne, vissa är enkla vissa är svåra.

Roligast är att få lära känns sig själv på ett helt annat sätt. Man tänker efter när man ska svara på frågor som är personliga. Denna utmaning har gjort mig öppnare att berätta mer om mig själv på ett sätt.

Får se vad det blir för utmaning för 2015 som jag ska köra, det känns som att det skulle kunna bli något som är fokuserat mot träning denna gång. Då jag vill förändra mitt liv mot ett hälsosammare. Vill kunna skriva nästa nyår att jag uppfyllt många av mina mål jag haft med träning och liknande. Kommer ta ett steg i taget och kanske inte de största steg man sätt men de kommer gå mot ett hälsosammare liv 2015.

För er som undrat vad jag har gjort då är det denna utmaning jag hållit på med nu i ett år. Alla inlägg finns under rubriken bloggutmaningen365 hoppas ni läsare haft roligt att läsa jag har haft roligt att skrivit. Får se vad som händer nästa år om jag fortsätter skriva en gång om dagen om olika teman eller hur det blir.

http://liie.se/2013/december/var-med-pa-bloggutmaning365.html#ixzz3B0HcqWSZ

 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0