Konstig känsla

Det är två dagar kvar till julafton och det ska bli riktigt kul och se om julklapparna jag köpt blir så lyckade som jag hoppas. 

Det som känns konstigt är att jag har inte pyntat lägenheten, den ser ut som vanligt. Visserligen är jag inte där nu, men jag har alltid pyntat lite iaf med en å annan prydnad och adventsljusstake eller stjärna i fönstret men iår ingenting. Var nära på att fixa när jag var hem i förra vecka. Men har ingen aning om i vilken kartong julsaker finns, får nog märka en av kartongerna så jag hittar lätt till nästa år. 
Som ni kanske redan förstått kommer jag inte tillbringa julen med min sambo då han fortfarande är på det stora havet. Hoppas kunna fira med honom nästa år, får se vad som händer å sker under det kommande året. 

En sak jag är helt säker på är att vi får en vit jul här då snön ligger så fint på marken just nu. Men jobbigt att borsta av bilen som bara hade stått ca tre timmar sedan jag körde den senast. 
Bilen var riktigt snöklädd. 

Nu ska jag sova natti natt. 

Puss och kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0