Juligt som inspirerar mig

360. Länka till något juligt som inspirerar dig

Kan inte länka men kan berätta istället.

Något juligt som inspirerar mig mycket är alla som gör sitt eget julgodis, det är något jag länge velat göra själv, men det har inte blivit av än och tror att det kommer ta ett tag innan jag faktiskt har själv gjort julgodiset helt och hållet. Det känns som mycket jobb och man måste lägga ner tid och ork på det för att det ska bli så bra som jag vill. Antagligen tar det inte längre tid än andra saker men det känns som att det tar längre tid än vad jag är villig att lägga ner i år.

//Puss och Kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0