Home sweet home

God fortsättning allihopa. Julen är slut och jag hoppas ni haft det trevligt på ett eller annat vis. Min jul har varit riktigt bra, julafton med familjen och juldagen med bror. Riktigt mysig båda dagarna, även om det är mycket som ska ordnas med julklappar och julmat. 

Klapparna jag gav bort var lyckade alla blev nöjda och glada. Och de klappar jag fick var väldigt bra, användbara helt klart. En del till lägenheten samt presentkort så jag kan köpa mer till lägenheten :) tyvärr är jag lika dålig som vanligt på att ta bilder får ta bilder en annan dag så ni får se. Jag ligger i sängen och vill inte kliva upp. 

Nu är jag hemma hos mig och A även om man nu kan tro att det kommer vara lugnt några dagar så hinner jag inte med det. Blir nog inte så mycket lugnt förens till sommaren igen. Men vi får väll se hur allt går. Nu ska jag sova. Natti natt 

//Puss och kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0