Försäkringar hiss eller diss.

349. Vad tycker du om försäkringar och har du utnyttjat en försäkring någon gång?

Försäkringar är bra, det skulle vara olyckligt om något händer och man skulle behöva betala hela summan själv. Det händer olyckor så lätt, allt från tappa mobil till att man skadar sig själv eller andra. Förvisso så betalar man försäkringsbolaget, men det blir ju lite som att man har pengar innestående som ett sparkonto men ändå inte, men hade man inte haft detta så hade man inte haft pengar sparade utifall att något skulle hända.

Vad jag vet har jag inte utnyttjat en försäkring någon gång jag är alldeles för försiktig för att något ska hända känns det som. Men kommer antagligen hända förr eller senare att det behövs.

 

//Puss och Kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0