Advent + 1 december = Julstämning?

Igår var det första advent, tillbringades med P. Blev inget speciellt, spelade dataspel och såg på serier... Eller vi var på loppis också icke att förglömma, jag köpte en kursbok samt en till bok jag saknade i samlingen av Dan Browns böcker. Jag behövde slå till när jag väl hittade en bok i samma utgåva som de jag redan har i bokhyllan... Om ni inte sätt TEEN WOLF så måste ni börja, eller kanske inte beror på om ni vill ha en serie ni inte kan sluta kolla på eller inte, denna serie har jag å P suttit å sätt de senaste och den är bra men också väldigt konstig, vill veta vad som händer nu!!! Men får vänta tills senare idag.
 
Idag är det första december alltså bara 23 dagar kvar till jul. Idag kommer sista julklappen köpas in, eller iaf sista julklappen som behövs till julafton och juldagen. Jag borde plugga men jag har inte lust alls, men lite kommer att göras oavsett lust eller inte.
 
Om man ser till rubriken kan jag ju säga såhär jag känner ingen julstämning än förutom lite då jag slagit in lite julklappar och sådant, men inte julstämningen som jag kände förr...
 
Saknar mitt <3 massor, skulle varit super mysigt att få fira advent med honom iår också, men han är någonstans ute på de stora haven fortfarande och kommer vara det ett tag till...
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0