20 dagar kvar och vad har hänt under 2014

Idag är det 20 dagar kvar till nyår, 13 dagar kvar till julafton, 4 dagar kvar tills intervju och 2 dagar kvar till lucia. Det känns konstigt att det snart är ett nytt år igen, det känns inte som att det gått ett helt år. Det känns som att det var igår jag var på nyårsfirande med grabbarna, men det har hänt en helt del iår och det kommer hinna hända en hel del till innan året är slut.
 
Saker som händer innan står i början av förra stycket å ja det är en anställnings intervju så vi håller tummarna på att jag får jobbet skulle vara riktigt roligt :) 
 
Det som har hänt i år tänkte jag summera i ett inlägg närmare nyår men varför inte göra det redan...
 
Under 2014 har jag:
*Påbörjat min sista termin på universitetet
*Blivit sambo
*Flyttat till Kalmar
*Varit med på historisk återskapning av Heruler under folkvandringstid detta i Danmark på Hjaemstet Oldtidspark
*Pluggat 150% under våren, pedagogik samt filmvetenskap samtidigt (filmvetenskapen var riktigt kul)
*Lärt mig luffarslöjd
*Blivit iPad ägare
*Blivit Iphone 5s ägare
*Sätt min favorit bil i svart på Öland när det var bilutställning :)
 
Det jag gjorde på den andra luffarslöjds träffen :)
 
Mer luffarslöjd, gjorde 12 servett ringar en dag tog sin lilla tid, servetterna fick jag i födelsedagspresent.
 
Min favorit bil Chevrolet Impala :) Så vacker
 
 
Hjälpte till att pärla FUCK CANCER armband som säljs av ungcancer.
 
Det har hänt mycket i år, men tror inte jag kommer på något mer för stunden. Inför nästa år 2015 finns det inte så många planer för stunden. Ta en dag i taget och ha kul. :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0