Bloggutmaning 365 vecka 23 - För 5 år sedan

VECKA 23 - FÖR 5 ÅR SEDAN

 

153. Vem var du för 5 år sedan? Jag hade precis börjat tredje året på gymnasiet, var självständig redan då. Studierna var det viktigaste i mina tankar och självklart vännerna. Dansen var en stor del av mitt liv (gick estetiska programmet inriktning dans så). Jag trodde inte jag skulle hitta någon att dela mitt liv med. Blyg som tusan var jag också, men inte på scenen.

 

154. Vad hade du för stil för 5 år sedan? Jeans och linne eller mjukisar å linne och till detta en hoodie.

 

155. Har du förändrats något på dessa 5 år? Ja då det har jag, jag vågar ta för mig på ett annat sätt, jag har insett att jag vist kan hitta någon att dela mitt liv med :) <3 Stilen har väll inte ändrats så markant men linnen är bara sommartid och sällan på finare tillställningar.

 

156. Om du fick gå tillbaka 5 år i tiden och säga något till dig själv, vad skulle du säga? Du är värdefull, du är bäst, du kommer hitta någon, du kan allt!!! Det hade varit ett pepptalk så självförtroendet skulle gå upp massor…

 

157. Tipsa om något som du gillade för 5 år sedan som du fortfarande gillar: Hoodie

 

158. Hiss & Diss - Livet för 5 år sedan

Hiss:

Jag dansade dagligen

Esteter har riktigt kul

 

Diss:

Självförtroendet var inte som det är idag

 

159. 5 prylar du ägde och tyckte om för 5 år sedan

Oj, detta var riktigt svårt… Tror inte jag ens kommer på en enda sak jag ägde då som jag inte äger idag. 

 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0