Welcome to me!

Jag har utlovat en rundtur i mitt rum/lägenhet. Här kommer det, runturen blir bara i själva rummet och inte i kök och badrum. Finns inget att se där... Om det ens finns något att se inne på rummet ;)
 
Genom dörren går man väll alltid in i ett rum. Eller har jag förstått detta fel? Men det vi ser nu är i princip hela rummet. Allt utom tv och sängen. 
TV och en tavla. Har några stycken i rummet, de flesta är det jag som gjort. Har väll en som jag inte gjort. Och alla småprylar har jag inte heller gjort.
Skrivbordet och fotoväggen. Samt tavlan/bilden som jag inte gjort. :) Det är alltså ängeln jag inte gjort.
"Min bok" och lite andra prylar på hyllan från Ikea. Ljuset i vasen är för stunden lila, den har varit turkos förr. Kan ändra som jag vill med den :) Både "Min bok" och vasen har jag fått av mina två änglar alltså P och S. :)
Sängen :) den är inte alltid bäddad kan jag vara ärlig och säga.
Och självklart min läshörna där nallarna ligger. :) Ser att den stora blå nallen är med på två kort. Han som alla de andra flyttar runt hela tiden. Tyvärr kan jag inte ta och ge er en presentation av alla nallar för de har inte alla något namn. Kanske blir någon annan gång. Ni ser också en del av min bokhylla som innehåller mer film än böcker. Både tyvärr och bra ;)
 
Detta är alltså mitt rum. Det ser inte alltid såhär fint ut, jag är inte den duktigaste när det gäller att ställa undan efter mig direkt. Men jag kan inte heller säga att det är många dagar som det får se ut som kaos heller. Och jag vet inte om jag berättat det men jag älskar att möblera om så rummet blir ofta omöblerat. De mesta byter då plats, de ända som bara får vrida sig lite är sängen. Allt annat brukar byta plats totalt. Skrivbordet är också ett undantag. 
 
Nu ska jag ta och lägga mig och sova i min obäddade säng. Men det går lika bra det :) Natti natt massa kramar
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
LORISSA LOVEBOMB

jättefint! :)

sv: Det är min lärarutbildning som är en master. Master of arts in education heter examen jag har ^^

2013-09-15 @ 09:06:18
URL: http://lorissalovebomb.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0