Uscha

Goddag, gårdagens plan med att plugga hela eftermiddagen gick åt fanders, när jag efter en stund spelande sims 3 och hade läst ett kapitel i boken får världens huvudvärk. Ingen riktig aning om varför jag fick den men den kom å kändes som att den skulle segra. Men jag överlevde även om jag fick sätta mig i badrummet för att få riktigt mörkt en stund. Har aldrig haft så ont i huvudet någon gång, en fundering är om det skulle vara migrän eller något annat. 

Idag mår jag bättre, en liten dov huvudvärk ligger i bakgrunden. Men jag orkar och kan iaf plugga samt tvätta. De ända sakerna jag verkligen måste göra idag. Får hoppas detta var en engångs företeelse. 

Ville bara klaga lite. Inte ofta jag gör det varken på bloggen eller i verkligheten. 

Nu blid det att fixa med tvätten och ta en promenad så jag får lite frisk luft blev inte så mycket av den varan igår

// Puss och kram Jasmine 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0