Tjo!

Hejsan, har varit vaken ett tag eller rättare sagt sedan kvart i sju. Frukost vid sju med P :) Så skönt att börja få in en morgon tid iaf. Väldigt hoppiga tider när det gäller skolan. Har haft tider som 15-17 och 13-15, den första tiden är så sen så man vet inte riktigt vad man ska göra på förmiddagen. Men har varit plugg å sims å lite annat.
 
Idag har jag inte pluggat det blev att istället städa rummet, eller iaf rensa upp allt från golvet. Jag får svårt att sitta och läsa när jag vet att det ser ut som en svinstia i rummet ;)
 
Andra planer för dagen är att gå på välkomstmässa och föreläsning. Kan bli att jag och P går på bio, men inget bestämt. :)
 
Nu ska jag göra mig iordning så jag inte känner mig som en lodis i mitt eget hem ;)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0