Regn, regn och åter regn.

Ja som rubriken lyder så regnar det här. Även om det än inte kommit så mycket så blir man trött och "deppig" när regnet faller ner. Hellst skulle jag bara vilja sitta inne med flera koppar te, en filt och en film på tvn. Men så bra ska vi inte ha det denna regninga dag. Utan det blir att först plugga på förmiddagen och sedan ta sig till skolan för att gå på föreläsning. Nej jag klagar inte på skolan, jag klagar bara på regnet. 
När det gäller plugget har jag ju "bara" lite mindre än 1,5 år kvar sedan är jag klar :)

Nu blir det först och främst lite data slapp. Sedan börja med plugget. :)


Kommentarer
Emmy

Idag var det riktigt trist väder... Men svalt iaf ju! Skönt att inte ha sådär jättemycket (flera år typ) kvar av utbildningen :D

Svar: Jo det var rätt trist väder. Men man ska inte hänga läpp för det. Även regniga och trista dagar kan bli de allra bästa :) Efter att gått i skolan sedan jag var 6 år fram till nu 16 år senare så är inte 1,5 år så långt. Jag skulle inte byta min skoltid mot något annat heller.
Jasmine

2013-09-17 @ 17:50:21
URL: http://eeemmylam.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0