Plugg, plugg, plugg och Sims 3

Jag får be så hemst mycket om ursäkt, att jag inte skrivit på ett tag. Men det beror mycket på att jag haft fullt upp de senaste dagarna. Visst i lördags satt jag mest och spelade Sims 3, jag behövde verkligen en dag från allt pluggnade. 
 
I fredags blev det att först föreläsning sedan diskussion med en handledare. Och hem för att fortsätta plugga. Visst jag blev klar med en av två böcker då. Lördagen blev det lite plugg mest Sims 3 och igår blev det handla, städa och sedan plugga halva dagen. Har varit mycket plugg det senaste. Och ja det kommer vara såhär tills man skärper sig och börjar ta tag i plugget på riktigt och inte bara latar sig från början av kursen. Men snart är jag ikapp med läsningen. Blir några sidor till idag innan jag kan slå ihop pluggböckerna.
 
Bild från pluggandet i fredags. 
 
Shit vad jag känner att jag är trött, men en stund till måste jag plugga annars så blir det bara skit på seminariet imorgon. 
 
Hoppas alla haft en bra helg. Kommentera gärna och skriv vad ni hittade på(ingen annan än jag ser era kommentarer om jag inte publicerar de och självklart kan ni be mig att inte publicera de) :) 
Ha en fortsatt trevlig dag.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0