Onsdag :)

Godmorgon folket. Det är onsdag å snart är det helg :) Ska bli skönt att inte behöva göra så mycket i helgen. Kommer bli mest att umgås med fantastiska människor i helgen. :)
 
På schemat idag står:
*Plugga
*Städa
*Baka småkakor (av någon form)
*EVENT :) Ett geocaching event :)
*Blir antagligen någon paus också å då antar jag att det blir en serie eller sims eller läsa eller ja något.
 
Men först av allt ska jag ta mig en promenad till Ica när de öppnar. Hinner röja lite mer på rummet innan. 
 
Ha en trevlig dag allihopa :)
 
Ni får gärna komma med förslag på blogginlägg. Det kommer komma ett om resor, minnen och önskningar/mål. Å just det också ett om sims kommer också komma. Men jag vill gärna ha massa tips på vad ni läsare vill höra om. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0