Grimm

Godkväll.
 
Dagen började med Geocaching och avslutades med några avsnitt av Grimm. Blev några cachar idag tillsammans med P och en annan geocachare. 
 
Grimm är en serie baserad på Bröderna Grimms nedskrivna sagor. Denna gång är det Grimm som är hjälten och ska bekämpa "monstrena" så de inte skadar människorna. Om ni inte sätt den borde ni se denna serie. Den är riktigt bra, är mer som en thriller/mordgåta än något annat. Gillar man inte fantasy kan man väll ändå testa se ett avsnitt för spänningens skull. 
  
Här är trailern till första avnsittet på säsong 1
 
Nu blir det nog några avsnitt Skilda världar innan jag slumrar in. 
 
Natti natt
 


Kommentarer
LORISSA LOVEBOMB

sv: Ja, jag ångrar den ganska mycket, för det är inte min stil :)

2013-09-16 @ 07:12:49
URL: http://lorissalovebomb.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0