Godmorgon

Godmorgon :) Hoppas ni mår bra. Jag mår bra lite seg, men så är det visa dagar såhär på morgonen. Usch jag sitter här och gäspar. Ja borde nog ta och göra något så jag vaknar. Dagens planer är att städa rummet ta lite bilder så jag kan göra nästa inlägg i bloggserien "om mig", det inlägget kommer handla om min lägenhet/rum. Jag har bott här i tre år och bara visat rummet straxt efter jag flyttade in, jag har gjort många förändringar. Visst det har funnits några få bilder från rummet men inte så många. 
 
Idag blir det också en promenad på schemat och jag måste ta och plugga annars kommer jag inte hinna med att läsa det som ska läsas. Känns som att det är mycket att läsa när allt är på engelska ;)
 
Något jag saknar när jag inte är hemma i Ramsjö förutom mina föräldrar och syskon är våra katter. Här är en bild på den söta Mysan. Hon är större nu, men har inga bra bilder på henne nu.
 
Men nu blir det först och främst städa så det inte ser ut som ett litet bombnedslag.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0