Äntligen

Äntligen känner jag mig lite piggare. Även om jag är trött å sliten så mår jag bättre än igår. Igår satt jag och pluggade hela dagen inför ett seminarium idag. Kan inte säga att jag gjorde det allra bästa ifrån mig för då skulle jag ljuga. Och jag vill inte skylla det på att jag var trött och seg när jag satt och pluggade heller. Hade kunnat tagit mig i kragen redan förra veckan och börja läst mer seriöst. Men nej då självklart skulle jag sitta i sista minuten och plugga. Ganska vanligt för mig faktiskt. 
 
Men vi ska inte blicka tillbaka vi ska blicka framåt. Finns massa härliga grejer att se fram emot. Tex
 
*Födelsedag (inte än på några veckor)
*Indonesien resan jag är så peppad :)
*Nya Sims 3 spelet kom ut idag, inte för att jag känt något behov av att köpa det än. Det är ett prylpaket med film tema :)
*Senare i höst/vinter kommer ett till Sims 3 spel "In i framtiden". Det längtar jag dock lite till. Ser nu att det kommer den 22 oktober.
*Antagligen kommer det flera nya cachar i området man kan ta :) 
 
Ja det händer en hel del. Å självklart pluggande men det talar vi inte om nu. 
 
Bild från min födelsedag ifjol. Eller iaf från festen ifjol. Tror inte det blir någon fest i år, men man vet aldrig. 
Och min grymt söta födelsedags present från P från ifjol. Ja jag hade tjatat om att jag ville ha en sådant ;)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0