Vincent

Hej folket. Klockan är 21.35 och jag borde gå och sova då det blir en tidig morgon i morgon antagligen redan klicka 04.30 för att orka upp till morgon pudjan (som en morgon bön inom hinduismen). Å ja jag kan ju inte bryta mitt mönster, jag har gått på det varje dag vi bott på ashramet som vi bor på här i Bali. 

Som sagt jag är på Bali nu med klassen vi kommer vara här tills på lördag och då åker vi till Java och kommer vara där några dagar innan vi åker tillbaka till Java för se sista dagarna. 




Känns nästan overklighet att bo mitt vid havet och ha utsikten mot havet när man sitter och äter alla måltider. Gå på platser man inte viste fanns som idag när vi var vid ett aptempel med massa apor och några tempel. 

Nu ska jag vara social innan sängen.

// puss och kram Jasmine  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0