SPELDAG

Godkväll, hoppas alla haft en bra dag. Det har jag haft hittills iaf. Den har bestått mest av att spela dator. Har blivit både Simcity och Sims 3 idag. Mest Simcity faktiskt, inte så ofta jag spelar det faktiskt. Men det kommer och går i omgångar, ångrar inte att jag köpte det :) 
 
Jag har faktiskt varit ute idag också, även om det inte var någon längre tid så har jag varit ute :) Det blev att åka och köpa det sista inför resan på söndag samt att köpa nya lampor till bilen den ena gick igår, kände att jag behövde byta direkt nu när det är så mörkt om dagarna. Snart är det mörkt redan klockan två ju.
 
Nu sitter jag och författar ihop ett blogginlägg och inser att jag inte har börjat packa än. Har inte ens börja lägga fram det jag ska ha med mig, utan allt ligger på sin plats eller i tvätten som ska göras imorgon. Imorgon kommer bli den stora packa dagen, skriva upp allt som ska med och sedan bocka av för varje sak som läggs ner. Hm kanske borde leta upp kameran så jag kan ladda den(inte ens tänkt på att den måste plockas fram, men de går nog fort de med)...
 
Eller egentligen sitter jag och skissar lite, hoppas den blir bra. Början är bra enligt mig ;) nu är det bara en kropp, huvud, armar, händer, ansikte som ska göras (vilket jag inte är bäst på)...
 
Min dag i bilder...
Simcity :) när det gick som bäst :P
Man inser att hösten verkligen är här när alla löv ligger på backen istället för hänger i träden.
Det gick så bra att byta lampa :) Ja det är handboken som står där. Hur annars skulle jag minnas vilken ordning allt ska göras i?
 
Ni får alla ha en bra kväll :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0