Massor att göra, lite tid?

Godmorgon allihopa...
 
Hoppas ni inte är lika sega som mig såhär på morgonen. Jag har en hel del att göra idag och resten av veckan, mycket som måste göras innan man åker bort i ca 17 dagar. Det blir också så när det inte känts som att resan varit nära, nu börjar den om mindre än en vecka så. 
 
Helgen har varit riktigt bra :) har tyvärr inga bilder då jag som vanligt är så dålig att komma ihåg att jag ska fota. Jag måste bli bättre på det nu när jag ska resa, annars kommer det inte finnas några bilder jag kan visa när jag kommer hem ;) Jag ska försöka ta så mycket bilder som möjligt :) Kommer ha med mig min digitalkamera om inte annat. 
 
Nu blir det att börja beta av det som jag måste göra. Och det är allt från att välja vilken väska jag ska packa i till att skriva skoluppgifter, alltså bara att börja utan att klaga.
 
Ni får ha en bra dag :) 
 
Föresten jag tänkte bara säga att jag sökte iaf filmvetenskapskursen och vi får väll se vad jag väljer när jag kommer in eller inte på den. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0