Godmorgon

Godmorgon eller godnatt det kan ni välja själva. Klockan är 06:40 här nu och hemma är den väll då 00:40 om jag inte räknar helt galet. 

Jag tänkte mest säga att jag lever och har det bra. Ända som varit jobbigt/ mindre roligt var när jag hade en kackerlacka på rummet. Vart så rädd, men nu är den borta å jag kan sova lugnt om nätterna. Vi är nu på Java och har kollat på olika tempel både buddhistiska och hinduiska, gått förbi moskéer, varit på mässa i katolska kyrkan osv. Å idag skulle vi någonstans men jag har väll självklart glömt namnet på platsen som jag gjort hela tiden vi varit här. 

Just nu sitter jag och bara försöker fördriva tiden då jag vaknade så tidigt. Ska inte göra något förens nio tiden så blir väll att äta frukost osv när resraurangen öppnad frukosten. 

Jag har inte så många bilder så ni får se några av de få jag har. 


Den väskan har så bra budskap. Gillar den men kommer inte köpa den. Därför är de bra med kamera å kunna fota utan att köpa ;)

Ni får ha en bra dag så hörs vi mer. 

//puss och kram Jasmine 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0