Godmorgon

Godmorgon allihopa. Hoppas att vi sovit bra!
 
Jag sov bra ända tills jag började drömma om att jag hade VFU (verksamhetsförlagdutbildning/praktik). Det visade sig i drömmen att jag skulle ha VFU i en vecka, det var måndag alltså första dagen och jag skulle hålla ett tema/moment inom religion och jag hade inte ens tänkt vilket tema jag skulle hålla. Så panikslagen/stressad vaknar jag och efter en låååång stund inser jag att det inte är VFU utan att det bara var en jobbig dröm. 
 
Jag vet inte hur jag ska tolka detta, kanske att jag är aningens stressad just nu med allt som jag ska hinna med innan resan. Men jag har god tid på mig så jag ska försöka att inte stressa upp mig istället ska jag ta det lugnt och göra denna väntan till en rolig tid (om man nu kan det när man har en bokrecension som ska skrivas på en bok som är kass) ;) 
 
Nu ska jag kolla igenom bokrecensionen och kanske skriva en rad eller två sedan åka/gå ner till stan en sväng. 
 
Visst blir trädet vackert när hösten är här :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0