Godmorgon

Usch så dålig jag varit denna vecka att skriva har inte skrivit sedan i fredags. I lördags och söndags gjorde jag inte så mycket intressant, jag spelade Sims 3 i stor sätt hela dagen. Måndag och tisdag blev det mest pluggande, Det kommer det bli även idag. Ni får stå ut med att inte få inlägg så ofta just nu. I helgen (läst imorgon) åker jag till Ramsjö ska vara där tills på söndag. Och då kommer jag som vanligt glömma att blogga. 
 
Och nästa söndag sätter jag mig på flyget till INDONESIEN :) Ska bli så kul att komma bort från skolan ett slag, ja även om detta är en resa med univeristetet så känns det inte som att det kommer bli att alla sitter på sitt rum och pluggar sten hårt när vi inte har något bestämt på schemat. Kommer bli rätt skönt, kommer hinna sakna alla här hemma då det är ca 17 dagar. Och jag bara varit utomlands 7 dagar tidigare och då på den grekiska ön zakynthos, för ungefär sex år sedan. Shit så länge sedan det var. Som ni förstår kommer jag inte kunna skriva några blogginlägg där heller, tror inte jag kan låna en dator bara sådär någonstans. Men min tanke är att lägga in de tre sista delarna av "om mig" så de publiceras med jämna mellan rum under den tiden. Kanske blir fler inlägg också som jag gör så med. 
 
Kolla vilken trevlig trappa jag hittade på universitets området igår, jag hade aldrig tidigare sätt den :)
 
 
 
Nu ska jag ta och hämta en kopp te och plugga. Ha en bra dag allihopa. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0