Bara bita ihop ;)

Godmorgon, å ja jag är vaken tidigt varje morgon. Lördag och söndag är det inte alltid jag går upp tidigt men det händer det också.
 
Man kan väll tänka att plugget är slut nu då detta moment går mot sitt slut, med redovisning idag och resan börjar på söndag. Men en då, nu är det c-uppsatsen som ska påbörjas på riktigt och hellst ska massor vara klart redan dagen efter vi kommer hem från resan. Jag kan tycka att de ställer rätt höga krav då uppsats kursen börjar först efter vi kommer hem. Men men det är en avancerad kurs vi går så ska väll inte klaga. Så nu blir det istället att bita ihop och pallra mig till universitets biblioteket och sitta där och kolla material, fram tills redovisningen. Sedan hem å ev ta det lugnt, beror hur jag känner när jag väl är hemma. Jag vill inte känna att jag stressar upp mig för att hinna med allt. Känner faktiskt att det är bättre att jag tar det lugnt å kanske inte hinner klar än att stressa å må kasst över det sedan.
 
Men nu klä på mig annat än myskläder å pallra mig till skolan. Ni får alla ha en bra dag så hörs vi senare.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0