Wishes...

Sista inlägget i om mig serien handlar om önsklingar och mål jag har med livet. Det finns några mål/önskningar jag har med livet. De kommer nu bli uppradade och lite förklarade.
 
* Ta examen på Lärarutbildningen - Det är inte långt kvar nu lite mer än ett år så är jag klar om allt går som planerat, får då hoppas på att få ett jobb.
 
* Resa jorden runt - Besöka så många platser i världen jag bara hinner, finns vissa ställen som står först på listan.
- Australien
- Världens sju underverk
- USA (roadtrip genom alla delstater)
- Tåg luffa genom Europa
- Göra en kosthistorisk resa och se intressant konst, skulptur och arkitektur
- Och många många fler
 
 
 
* Få ett jobb jag trivs med
 
* Skaffa familj och hus (gärna ett hus som man designat själv och varit med att bygga, men det kanske är för mycket att begära)
 
* Gå ner i vikt, eller rättare sagt då ner i klädstorlekar. (jag trivs med mig själv, men tror jag skulle trivas mer om jag kunde gå och köpa mer kläder i butik utan några problem att de sitter jättefult)
 
* Ta dagarna som de kommer, inte stressa genom livet.
 
Nu står det still, men detta är väll det som står högst på mina drömmars lista och då inte i någon speciell ordning. Kan inte resa runt jorden utan en inkomst vilket blir när jag skaffat jobb.
 
Finns det fler saker ni vill veta om mig är det bara att säga till. Jag svarar på allt, kanske inte kan svara på allt ni frågar men gör gärna ett försök eller två :)
 
 


Kommentarer
LORISSA LOVEBOMB

Det där kommer du säkert uppnå, toppenbra :)

Svar: Ja det gör jag säkert, men man vet aldrig hur lång tid det tar. Ett steg i taget som jag brukar säga :)
Jasmine

2013-11-11 @ 17:54:19
URL: http://lorissalovebomb.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0