Plugg å åter plugg

Godmorgon :) Hoppas alla sovit gott, det har jag gjort i alla fall. Sista jag gjorde igårkväll var att sitta och läsa kurslitteratur om metod i sängen. Kanske inte det bästa att ta med plugget ända tills man ska sova, men Sagan om ringen boken jag började kändes jobbig att läsa just då. Som tur är blev jag trött rätt fort så jag behövde inte plåga mig så länge med kurslitteraturen ;)
 
 
 
På schemat idag står plugga, rast, plugga, lunch, handledning och sedan plugga igen :) Såååå kul schema va??? Men kommer antagligen att åka till stan för att kolla på ljusutställningen höstmörker som har invigning ikväll. Annars blir det en annan dag, men hoppas på ikväll :) 
 
Nu ska jag sätta mig och läsa mer metod litteratur, så jag blir klar med metoddelen någon gång. Klart blir inte helt klar men vill inte ha halva kvar att skriva ;) 
 
Ni får ha en bra dag 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0