Godmorgon från Sthlm

Morgon, jag har sovit riktigt bra. :) Hoppas ni sovit gott.
 
Några dagar sedan jag skrev nu, mest pga att jag är i Sthlm å jag har inte haft tid att skriva. Har hela tiden gjort något som varit viktigare, samt att jag inte kännt att jag haft något spec att säga.
 
Nu sitter jag och kollar på julpyntet som kom upp i lägenheten igår. Riktigt fint när julstjärnor lyser upp den del av lägenheten. Alldeles snart blir det att äta lite frukost och kolla på något bra till, efter det blir det att plugga som en galning en stund. Å sedan ska jag baka Lussekatter :) Får se om jag lyckas med de i år igen. Kanske blir att spela lite Simcity också men det får bli om jag hinner.
 
Jag tror jag ska se The Lucky One till frukosten :)
 
 
 
 


Kommentarer
LORISSA LOVEBOMB

sv: Självklart, det ska bara bli kul att läsa dina svar :D

2013-12-10 @ 18:10:24
URL: http://lorissalovebomb.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0