Trött...

Nu är jag verkligen trött. Vill bara lägga mig och sova. Men först måste jag ta och bädda sängen då jag tvättat sängkläderna. Så först bädda sedan sova. Antar att jag kommer kolla på slutet av sista avsnittet på Sons of Anarchy först också. Känns som att jag vill veta hur det går för de. 
 
Förlåt att jag inte skrivit inlägget "om mig" som är temat dans. Jag har inte riktigt vetat vad jag vill skriva. Det finns så mycket att säga om dans när det kommer till mig. :)
 
Nu bädda. 
 
Natti natti allihopa hoppas ni sover gott inatt. 
 
// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer
LORISSA LOVEBOMB

sv: NUUUU är äntligen veckans blogg avgjord, men idag valde Random.org en annan blogg som vinnare. Men gå in och kika på den - himla trivsam! :)

2013-05-23 @ 12:33:34
URL: http://lorissalovebomb.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0